środa, 18 stycznia 2017

Cieniowanie pyłem akrylowym na efekcie lustra+rapidograf

Hello ! ;D


Dziś przychodzę z cieniowaniem akrylem na efekcie lustra ;)
Bez zbędnego przedłużania zabieramy się do pracy ;)

Co będzie nam potrzebne ?
↦biała hybryda bądź żel w tym kolorze
↦top bez warstwy dyspersyjnej
↦top standardowy ( z warstwą dyspersyjną )
↦pyłek "efekt lustra"
↦kolorowy akryl
No więc do dzieła !

1 . Standardowo nakładamy dwie warstwy lakieru hybrydowego bądź żelu na paznokieć . Pamiętajmy o tym, żeby były to cienkie warstwy!
2 . Na kolor bazowy (biały) nakładamy Top bez warstwy dyspersyjnej. Utwardzamy i wcieramy pyłek "efekt lustra" . Pamiętajmy, żeby robić to delikatnie.
3 . Na wtarty efekt lustra nakładamy standardowy top (ten z lepką warstwą) i utwardzamy. Po wyciągnięciu z lampy nie przemywamy go ! Na końcówkę paznokcia miękkim pędzlem wklepujemy wybrany przez siebie pył akrylowy i przeciągamy jego resztę w głąb paznokcia. Pokazywałam jak to zrobić w poprzednim wpisie ;) ... (przy okazji sprawdzę, kto czyta moje wypociny) 😄
4 . Czynność z kroku numer 3 powtarzamy dwa razy dla uzyskania głębi koloru pyłu akrylowego . Na koniec zabezpieczamy paznokieć topem i GOTOWE ! ;)

Stwierdziłam, że podobny wpis był poprzednio (zamieszczam to głównie ze względu na dziewczyny którym to obiecałam 😘 ) więc postanowiłam jeszcze dodać coś od siebie ;) Na wykonanym efekcie cieniowania coś zmalowałam . A tu możecie zobaczyć (jakiś tam) efekt pięciominutowego natchnienia 😂

Mam nadzieje, że komuś przyda się ten wpis, chociaż zrobienie tego wzornika nie trwało długo (lampa zabrała najwięcej czasu). Standardowo zachęcam do komentowania i dzielenia się ze mną pomysłami ;) Miłego popołudnia ! 😘

3 komentarze:

  1. Czy efekt lustra zawsze nakładamy na Top bez warstwy dyspersyjnej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Gdy nałożymy pyłek na lepką warstwę wyjdzie nam po prostu srebro z drobinkami, jakby pomalować lakierem do paznokci ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń