poniedziałek, 16 stycznia 2017

Efekt tęczy od Neess

No to lecimy z pierwszym wpisem ;D
Nie tak dawno wpadłam na pyłki od Neess. Skusiły mnie piękne, mieniące się kolory i cena. Za ok.6zł otrzymujemy 3g pyłku. ;o
Teraz mogę stwierdzić, że pyłek jest baaardzo wydajny.
Posiadam 4 kolory :
↦ fioletowo-magentowy
↦ grafitowy
↦ brązowy
↦ morski

Pyłki na wzorniku nałożone są tylko na top ! Bez koloru ! Widać jak pięknie kryją ;)
Nakładamy je na warstwę dyspersyjną :)

Przedstawię jedno zdobienie pyłkiem Neess o kolorze fioletowym krok po kroku :)

👉 Standardowo nakładamy dwie cienkie warstwy wybranego przez nas koloru. utwardzamy i przemywamy.
👉 Tym samym kolorem lakieru hybrydowego cienkim pędzelkiem lub po prostu wykałaczką tworzymy wzór i również utwardzamy.
👉 W warstwę dyspersyjną wzoru delikatnie wklepujemy pyłek. Kiedy będzie nim pokryty wcieramy go palcem ;) Omiatamy nadmiar pyłu miękkim pędzlem, pokrywamy topem, utwardzamy i gotowe ;) Tak prezentuje się gotowy wzór :

I jak ?? Ja jestem zachwycona 💕
Dziś pewnie pojawi się jeszcze jakiś post ;) Chcę ich wstawiać jak najwięcej ;) proszę podrzycać mi tematy, będę wdzieczna ;)

Miłego popołudnia ! 😘

4 komentarze:

  1. Coś czuję, że będę tu częstym gościem ^^ Już mi się podoba 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się dodawać codziennie nowe posty, będzie co czytać ;d ;*

      Usuń
  2. Ja już mam zapisany link na stronie głównej w telefonie 😀😀😀😀😀

    OdpowiedzUsuń