niedziela, 15 stycznia 2017

Kilka słow na wstępie.. ;)

Witam, cześć i czołem ;)
Mam na imię Joanna. Z góry proszę Was o wyrozumiałość, ponieważ to mój pierwszy blog ;)
Stworzyłam go głównie z myślą o tym, żeby udowodnić (Wam jak i sobie), że praca z pazurkami wcale nie musi być trudna, że może być przyjemnością,a najważniejsze, że można je wykonać w swoim własnym zaciszu domowym ;) Będę dodawała zdjęcia, porady i 'instrukcje' krok po proku jak poprawnie zbudować paznokieć techniką żelową i akrylową, porady dotyczące przedłuzania oraz zdobienia i 'jak je zrobić?'
Z góry chciałabym podziękować moim bliskim i znajomym za wsparcie jakie mi okazali, bo bez Nich ten blog by nie powstał ;*
Chce poinformować również wszystkich czytelników o tym, że prace nad wyglądem bloga jeszcze trwają i nie jest to ostateczny (jak na razie "średni") wygląd ;)
A przede wszystkim uprzedzam,że nie jestem 'uczona' w tym kierunku. Wszystko co będę pokazywała to chwile mojej ciężkiej pracy, momentów okropnych nerwów i załamania oraz niepozwalającej spać pasji do pięknych paznokci ;D

Wszystkim życzę miłego dnia. Trzymajcie za mnie kciuki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz